1 Temmuz 2014 Salı

Hurma Uyutması



Geçtiğimiz cumartesi günü severek izlediğim Refika'nın mutfağında hurma uyutması yaptığını görünce çok çok merak etmiştim.Hemen ben de geçtim mutfağa iftardan sonrası için hafif hafif yaptım tatlımı.Gerçekten çok hafif bir tatlı ama hurmanın şekeri sayesinde tatlı ihtiyacını tamamen gideriyor.Hafif karemelimsi bir tadı oluyor.Çok sevdim ben size de öneririm,üstelik sadece 2 malzemeyle tatlınız hazır:)

Malzemeler;

  1. 16 adet hurma
  2. 2 su bardağı ılık süt


Hazırlanışı;

  • Hurmaların çekirdekleri ayıklanır.
  • Mutfak robotunun içine koyulur.
  • 2 su bardağı süt kaynatmadan ocakta hafif ılıtılır.
  • Ilınan süt hurmanın üzerine eklenir.
  • Robotun kabağı kapatılır ve robot bir beze sarılır.
  • 1 saat dinlendirilir.
  • 1 saat geçince karışım robotta çekilir.
  • kaselere boşaltılır ve 1 saat buzdolabında soğutulur.
  • Afiyet olsun:)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Special design for Mutfağımda Lezzet Var by GeCe