23 Mart 2014 Pazar

Çıtır Kaşar Fırınlaması

Şöyle çıtır çıtır olsuunn bir ısırıkta içinden
kaşarı aksın isterseniz ;çıtır kaşar fırınlamasnı ı mutlaka deneyin derimm:))
Öncelikle ilk denememde ben bunu yağda kızartarak yapmıştım aman ha sakın denemeyin yağ batıyor çünkü ufacık bir yer açılsa tüm taşar yağa doğru eriyor.Bunun için aman ben fırınlamıyım yağda deniyim daha pratik gibi bir fikre kapılırsanız o fikirden uzaklaşın derim:)
Sonra akıllandım ve fırınladım fırınladığımda sonuç çok gzel oldu hem erime derdi yok hem de hadi diyelim eridi yağlı kağıt batar en azından tüm yağ değil:)
Şimdi vereyim tarifi efenim:)
Malzemeler;

  • dilim kaşar (istediğiniz miktarda)
  • un
  • galeta unu
  • yumurta
  • baharatlar

Hazırlanışı;
kaşarlar dilediğiniz şekilde kesilir.Önce homojen hale gelen yumurtaya bandırılır sonra una bulanır.Sonra yine yumurtaya bandırılır.Sonra da galeta ununa.fırın tepsisine yağlı kağıt serilir.Kaşarlar dizilir.200 derecede üzeri kızarana kadar pişirilir.Baharatlarla servis edilir.Afiyet olsun:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Special design for Mutfağımda Lezzet Var by GeCe